برج خنک کننده خانگی

فهرست مطالب

برج خنک کن  یا به اصطلاح برج خنک کننده در قسمت خنک کننده چیلر برای مصارف خانگی در آپارتمان های بزرگ و کوچک کار می کند. برج خنک کننده خانگی یکی از پرکاربردترین برج های خنک کننده در صنعت خنک کننده می باشد. برج های خنک کننده خانه بیشتر در قسمت خرپایی در پشت بام دیده می شوند که عموماً به رنگ سفید نشان داده شده است. رنگ سفید بدنه برج خنک کننده نشان دهنده جنس آن یعنی فایبرگلاس است. فایبرگلاس FRP یکی از محبوب ترین مواد در تولید و ساخت برج های خنک کننده خانگی است.

برج خنک کننده خانگی چیست ؟

برج خنک کننده نام دیگری است که به این تجهیزات داده اند و در این کاربرد برج مکمل تجهیزات خنک کننده محسوب می شود. برج خنک کننده آب سرد مورد نیاز چیلرهای تراکمی یا جذبی حاوی کندانسور آب را تامین می کند. بنابراین می توان گفت که برج خنک کننده فقط در مکان هایی که چیلر از نوع کندانسور آبی است استفاده می شود.

برج خنک کننده خانگی

برج خنک کننده خانگی

انواع برج خنک کننده خانگی

1-برج خنک کننده مکعبی

یکی از بهترین انواع برج های خنک کننده نوع مکعبی است. برج خنک کننده مکعبی بیشتر در نوع جریان مخالف یا جریان مخالف ارائه می شود. این برج خنک کننده به سبک مکعب برای استفاده در خانه یا آپارتمان به شدت توصیه می شود. دلیل اصلی عملکرد خوب و عالی در این نوع استفاده از سیستم پاشش مداوم آب می باشد.

2-برج خنک کننده ذوزنقه ای

به دلیل ساختار ذوزنقه ای و مکش هوا از کناره ها به این نام معروف شده است. برند ابارا یکی از معروف ترین تولیدکنندگان این نوع است. شینوآ و کنگو نیز دو برند دیگر در تولید برج های ذوزنقه ای یا به اصطلاح جریان متقاطع بودند. برج های جریان متقاطع که به آن جریان متقاطع نیز می گویند قبلاً بسته بندی نامناسبی داشتند و به همین دلیل به صورت دوره ای تعویض می شدند.

3-برج خنک کننده مدور یا مخروطی

این نوع در گذشته یک نوع معمولی برج خنک کننده محسوب می شد. سیستم توزیع و تقسیم این مدل برج سیستم چرخشی می باشد. فشار مورد نیاز برای چرخش قسمت مرکزی، یعنی توزیع کننده آب، مشکل اصلی این مدل است. گاهی اوقات در بسیاری از موارد برج های مدور به دلیل این مشکل دچار مشکل شده اند. تعویض دوره ای این قطعه تنها راه حل این قطعه بود که هزینه های نگهداری را افزایش می دهد.

تهران، فشافویه، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار خیام ،خیابان مریم یک، پلاک 18

کد پستی:1834171538

☎️ 88867395 | 33167420-021

📞 09125376536 | 09126346551

☎️ 88867392 | 33180683-021

تجهیزات و قطعات برج خنک کننده

برج خنک کننده 

قطره گیر برج خنک کننده 

نازل برج خنک کننده 

پکینگ برج خنک کننده 

فن برج خنک کننده 

فن استک برج خنک کننده 

ورودی هوا برج خنک کننده 

قطعات پلیمری و فلزی 

قطعات فایبرگلاس 

نگهداری و تعمیرات برج خنک کننده

تعمیرات برج خنک کننده

عیب یابی برج خنک کننده

اقدامات ایمنی در برج خنک کننده

شرایط اضطراری در برج خنک کننده

عملکرد برج خنک کننده در زمستان

نگهداری برج خنک کننده در زمستان

نحوه خرید و قیمت ها

قیمت برج خنک کننده

خرید برج خنک کننده

قیمت پکینگ برج خنک کننده

شرکت های سازنده برج خنک کننده

نکات مهم خرید برج خنک کننده

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.