برج خنک کننده دست دوم

فهرست مطالب
برج خنک کننده دست دوم

برج خنک کننده دست دوم ، برج خنک کننده ای است که قبلا راه اندازی شذه  و مانند همه ی تجهیزات  و ماشین آلات صنعتی ، برج خنک کننده را میشود دست دوم خرید و فروش کرد. استفاده از برج خنک کننده کارکرده اگرچه در ابتدا می تواند هزینه های اولیه کمتری را برای خریدار به همراه داشته باشد، اما اگر این برج خنک کننده شرایط فنی مناسبی نداشته باشد و یا مستهلک شود، احتمالاً خریدار در آینده متحمل هزینه های بالایی برای نگهداری و تعمیر خواهد شد.

برج خنک کننده دست دوم

فروش برج خنک کننده دست دوم

در کشورهای پیشرفته خرید، فروش و اجاره برج های خنک کننده رایج است. زیرا ممکن است برخی از پروژه ها برای مدت کوتاهی نیاز به برج خنک کننده داشته باشند و یا پروژه مستعمل در محل موقتی باشد و به دلیل نیاز مالی یا سایر مشکلات خرید یا اجاره برج خنک کننده کارکرده در دستور کار قرار گیرد.

خرید برج خنک کننده دست دوم

شرایط کلی زیر برای برج خنک کننده مورد استفاده برای خرید و فروش باید رعایت شود:

1. قابل انتقال از محلی به محل دیگر باشد

برخی از برج های خنک کننده به طور کامل در محل نصب شده و امکان جابجایی و فروش وجود ندارد مانند برج خنک کننده بتنی و جابجایی آن غیر منطقی است.

2. استحکام سازه برج خنک کننده جهت نقل و انتقال

برخی از برج های خنک کننده به گونه ای طراحی شده اند که نمی توانند فشار فیزیکی را تحمل کنند. بنابراین توجه به استحکام سازه برج خنک کننده جهت حمل آن ضروری است.

3. اتصالات لوله کشی و دیگر موانع

بتواند بدون آسیب از هم جدا شود.

شرایط خرید برج خنک کننده دست دوم

علاوه بر موارد فوق، برج خنک کننده دست دوم باید دارای حداقل شرایط فنی و کیفی باشد تا بتوان از آن استفاده کرد. در ادامه به بررسی این اصطلاحات به ترتیب اهمیت و هزینه می پردازیم.

  1. اولین و مهمترین نکته در خرید برج خنک کننده کارکرده ، وضعیت بدنه و ساختار دستگاه و تشت آن است. در صورت بروز مشکل در کاسه آب سرد برج خنک کننده تجهیزات، اکیداً توصیه می شود از خرید آن خودداری نمایید. اگر برج خنک کننده فلزی است، حتما ساختار آن را بیشتر بررسی کنید. زیرا بدنه فلزی به ندرت قابل تعمیر است.
  2. با توجه به اینکه بیش از 30 درصد از قیمت کل یک دستگاه برج خنک کننده مربوط به پکینگ های  آن است، وضعیت پکینگ برج خنک کننده را به دقت بررسی کنید. اگر بسته ها در وسط عمر خود هستند، در نظر بگیرید که هزینه تعویض آنها در آینده چقدر خواهد بود. اگر بسته بندی PVC یا  چوب های اشباع به مرحله پوسته پوسته  رسیده است، در نظر بگیرید که زمان تعویض آن فرا رسیده است.
  3. بازرسی سیستم متحرک شامل موتور الکتریکی، کاهنده سرعت، گیربکس و فن. بهتر است ابتدا موتور الکتریکی را روشن کنید تا از کارکرد آن مطمئن شوید. توجه داشته باشید که فن باید بدون صدا و لرزش کار کند. وضعیت موتور الکتریکی بسیار مهم است، زیرا خرید مجدد آن هزینه زیادی دارد.
  4. سیستم توزیع آب را بررسی کنید. سیستم توزیع آب باید بدون نشتی بوده و عملکرد منظم و مناسبی داشته باشد و در صورت بروز مشکل در قسمتی از سیستم توزیع آب جای نگرانی وجود ندارد. زیرا احتمالاً با هزینه اندکی می توان آن را رفع کرد.
  5. دریابید که برج خنک کننده قبلا در چه صنایعی استفاده شده است. زیرا برخی از صنایع باعث فرسودگی بیشتر دستگاه می شوند. همچنین کیفیت آب ورودی به برج خنک کننده و اینکه کدام تجهیزات تعمیر یا تعویض شده اند را بررسی کنید.

تهران، فشافویه، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار خیام ،خیابان مریم یک، پلاک 18

کد پستی:1834171538

☎️ 88867395 | 33167420-021

📞 09125376536 | 09126346551

☎️ 88867392 | 33180683-021

تجهیزات و قطعات برج خنک کننده

برج خنک کننده 

قطره گیر برج خنک کننده 

نازل برج خنک کننده 

پکینگ برج خنک کننده 

فن برج خنک کننده 

فن استک برج خنک کننده 

ورودی هوا برج خنک کننده 

قطعات پلیمری و فلزی 

قطعات فایبرگلاس 

نگهداری و تعمیرات برج خنک کننده

تعمیرات برج خنک کننده

عیب یابی برج خنک کننده

اقدامات ایمنی در برج خنک کننده

شرایط اضطراری در برج خنک کننده

عملکرد برج خنک کننده در زمستان

نگهداری برج خنک کننده در زمستان

نحوه خرید و قیمت ها

قیمت برج خنک کننده

خرید برج خنک کننده

قیمت پکینگ برج خنک کننده

شرکت های سازنده برج خنک کننده

نکات مهم خرید برج خنک کننده

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.