برج خنک کننده فایبرگلاس مکعبی

فهرست مطالب
برج خنک کننده فایبرگلاس مکعبی

برج خنک کننده مکعب فایبرگلاس علاوه بر هندسه چهار وجهی دارای ساختار فایبرگلاس نیز می باشد. برج خنک کننده مکعب فایبرگلاس می تواند برج خنک کننده جریان متقاطع یا برج خنک کننده جریان مخالف باشد. همانطور که در توضیحات برج خنک کننده مکعبی اشاره شد، این نوع برج خنک کننده به دلیل سادگی در طراحی و اجرا بیشترین سهم را در بازار دارد. تمام قسمت های بدنه اعم از فن، کاسه و بدنه اصلی را می توان از فایبرگلاس ساخت، همانطور که در مقاله برج خنک کننده فایبرگلاس اشاره شد، استفاده از فایبرگلاس در ساختار برج خنک کننده باعث ایجاد مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی می شود. این نوع برج های خنک کننده از اندازه های کوچک تا تناژهای بسیار بالا برای مصارف صنعتی ساخته می شوند.

برج خنک کننده فایبرگلاس مکعبی

برج خنک کننده فایبرگلاس مکعبی

برج خنک کننده فایبرگلاس مکعبی علاوه بر هندسه چهار وجهی دارای ساختار فایبرگلاس نیز می باشد. برج خنک کننده مکعب فایبرگلاس می تواند برج خنک کننده جریان متقاطع یا برج خنک کننده جریان مخالف باشد. همانطور که در توضیحات برج خنک کننده مکعبی اشاره شد، این نوع برج خنک کننده به دلیل سادگی در طراحی و اجرا بیشترین سهم را در بازار دارد. تمام قسمت های بدنه اعم از فن، کاسه و بدنه اصلی را می توان از فایبرگلاس ساخت، همانطور که در مقاله برج خنک کننده فایبرگلاس اشاره شد، استفاده از فایبرگلاس در ساختار برج خنک کننده باعث ایجاد مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی می شود. این نوع برج های خنک کننده از اندازه های کوچک تا تناژهای بسیار بالا برای مصارف صنعتی ساخته می شوند.

مزایای برج خنک کننده فایبرگلاس مکعبی

طراحی ساده و ساختار مناسب برج خنک کننده مکعب فایبرگلاس باعث پایداری تجهیزات و لرزش کمتر می شود. پایه آن به راحتی قابل اجرا بوده و شکل هندسی ساده ای دارد. از آنجایی که در این نوع برج خنک کننده چهار طرف وجود دارد، امکان قرار دادن فلنج های ورودی و خروجی از هر طرف وجود دارد که باعث سهولت در لوله کشی می شود. در مقایسه با سایر برج های خنک کننده، فضای کمتری را اشغال می کند و با ظرفیت بار بالا، به صورت مدولار در کنار هم قرار می گیرد و ساختاری یکپارچه را تشکیل می دهد.

تهران، فشافویه، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار خیام ،خیابان مریم یک، پلاک 18

کد پستی:1834171538

☎️ 88867395 | 33167420-021

📞 09125376536 | 09126346551

☎️ 88867392 | 33180683-021

تجهیزات و قطعات برج خنک کننده

برج خنک کننده 

قطره گیر برج خنک کننده 

نازل برج خنک کننده 

پکینگ برج خنک کننده 

فن برج خنک کننده 

فن استک برج خنک کننده 

ورودی هوا برج خنک کننده 

قطعات پلیمری و فلزی 

قطعات فایبرگلاس 

نگهداری و تعمیرات برج خنک کننده

تعمیرات برج خنک کننده

عیب یابی برج خنک کننده

اقدامات ایمنی در برج خنک کننده

شرایط اضطراری در برج خنک کننده

عملکرد برج خنک کننده در زمستان

نگهداری برج خنک کننده در زمستان

نحوه خرید و قیمت ها

قیمت برج خنک کننده

خرید برج خنک کننده

قیمت پکینگ برج خنک کننده

شرکت های سازنده برج خنک کننده

نکات مهم خرید برج خنک کننده

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.