برج خنک کننده گالوانیزه

فهرست مطالب
برج خنک کننده گالوانیزه

عملکرد و کاربرد های برج خنک کننده گالوانیزه

برج خنک کننده گالوانیزه نوعی از برج های خنک های است که بدنه دستگاه و سازه آن از جنس فلز گالوانیزه تولید شده است که به مدت 50 سال اکثر برج های خنک کننده کوچک از جنس گالوانیزه ساخته میشود. حداکثر طول عمر برج خنک کننده که در بهترین شرایط میتوانید نگهداری کنید و بیشتر از 20 سال است یکی از مهم ترین مشکلات در برج خنک کننده گالوانیزه در برج خنک کننده گالوانیزه (خوردگی) و (زنگ زدگی) فلز می باشد. که این برج ها معمولا ها به صورت برج خنک کننده مکعبی که جریان متقاطع ساخته میشود و همچنین در اکثر مواقع فن دستگاه یعنی سانتریقیوژ در ناحیه ورود هوا قرار دارد و جریان اجباری به وجود می اورد.

1- امکان جهت نصب در فضای خارج مناسب است.

2- به صورت 6 مدل محصول ارائه میشود

3- جنس بدنه دستگاه از گالوانیزه می باشد.

4- فن ها از نوع مدل ملخی هستند.

5- دارای محافظ است که از سمته قسمت دیوار های دوار است.

6- دارای سیستم انتقال قدرت پولی و همچنین و تسمه است

7- در ظرفیت های 15 الی 75 تن برودتی اسمی ارائه میشود.

8- جهت کار با جیلر های تراکمی آب خنک بسیار مناسب می باشد.

برای خرید برج خنک کننده گالوانیزه تمامی مدل های سیستم های خنک کننده نیاز به تخصص زیاد و آگاهی زیاد، انجام محاسبات کامل، طراحی و محل نصب کردن کولینگ تاور دارد.

برج خنک کننده گالوانیزه استفاده از ورق های آن در تولید گالوانیزه است. برای هزینه کمتر انجام عملیات گالوانیک مقایسه کردن  با بقیه روش های دیگر جلوگیری از ضرب زدگی و همچنین خوردگی هزینه کمتری خواهد داشت، اگر میخواهید هزینه کمتری برای تعمیرات و نگهداری بپردازید شرایط و روش های مختلف را در نظر بگیرید مانند جلوگیری از خوردگی هزینه زیادی میبرد و باید به آن توجه کرد، طول عمر زیاد برج خنک کننده تولید شده با ورق های گالوانیزه طول عمر بیشتر به دلیل ورقه های گالوانیزه می باشد که حدود 20 تا 30 سال است، اعتبار و استاندار مهمی برای این برج در نظر گرفته شده است مانند: ورق های فولادی  که زمینه های ورق های نازک را پوشش داده که نشان دهنده طول عمر و نوع عملکرد های لایه است، در مرحله ی بعد دوام و پوشش بسیار مهم است این دستگاه به دلایل داشتن یک ساختار متالورژیکی خاص و مقاومت بسیار بالا در برابر تمام صدمات مکانیکی و خوردگی خواهد بود،پوششی که برای این دستگاه ایجاد شده است میتواند تمامی نقاط ایجاد شده و سطوح فولاد برای گوشه ها جاهای کوچیک مانند فرورفتگی پر کند جلوگیری کند. محافظت در برابر صدمات محیطی که به صورت اتوماتیک است که به پوشش گالوانیزه که از جنس فولاد است به عنوان کاتد عمل می کند. به همین دلیل میتواند نقاطی که ریز موجود روی سطح فولاد دارد در برابر صدمات محیطی و خوردگی محافظت می کند، با بازرسی آسان میتوانید به راحتی و بدون هیچ آزمایش مخربی و فقط و فقط از طریق چشم کنترل و بررسی کرد  اگر موارد خاصی وجود داشت میتوانید کنترل کیفیت را ارائه تضمین بدهید که نیاز به آمایش های مخرب می باشد، اگر در صورتی نیاز به ورق های گالوانیزه در مکان مورد نظر باشد نیازی نیست که صرف زمان برای آماده سازی سطح رنگ کردن و یا حتی بازرسی، پروسه ی گالوانیزه هیچ ارتباطی و حتی وابسته بودن به شرایط آب و هوایی نمی باشد.

برج خنک کننده گالوانیزه

رنگ سفید و حذف رنگ سفی د در برج خنک کننده گالوانیزه

یکی از دلایلی که باعث زنگ زدگی رنگ سفید در برج های خنک کننده این است که از جمع شدن رنگ سفید مانند واکس از جنسس روی است که به سرعت زیادی اتفاق می افتد، و تمامی سطحی که خیس را در برمی گیرد، ولی اگر نتوانید این مشکل مهم را حل نکنید بتعث از بین رفتن زمانه پوشش گالوانیزه میشود به کلی میتوان گفت که علت اصلی به وجود آمدن این رنگ سفید وجود داشتن مواد PH بسیار بالا است، برای جلوگیری از این رنگ سفید روش بسیار عالی وجود دارد این است که 1- کاملا قابل کنترل است و باید حتما در زمان راه اندازی اولیه و قبل از به وجود آمدن این رنگ سفید رعایت و حتما پیشگیری کنیم و باید یک برنامه دقیق و مشخص برای کیفیت هوا داشته باشید که میتوانید آن را به کمک کارشناسان انجام دهید، و اجاره هیچ گونه رنگ سفید را ندهید در موقعیت هایی که خوردگی در برج خنک کننده بسیار بالا است و قابلیت تحمل زیادی ندارد از پوشش پلیمری روی سطح گالوانیزه استفاده میشود. یک مسله وجود دارد  همه ی رسوبات سفید رنگ نیستند باید با کمک کارشناسان و آزمایش های مورد نیاز را انجام دهید تا در سطح هایی که دارای رنگ سفید  هستند  کاملا پاک شود و برای مرحله پاکسازی از هم میتوانید استفاده کنید و باید حتما رعایت کنید که باعث تخریب نشود و مرحله ی بعد باید یک پارچه خیس آمینیوم خیس را بر روی آن بگذارید که باعث نرم شدن لایه میشود

تهران، فشافویه، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار خیام ،خیابان مریم یک، پلاک 18

کد پستی:1834171538

☎️ 88867395 | 33167420-021

📞 09125376536 | 09126346551

☎️ 88867392 | 33180683-021

تجهیزات و قطعات برج خنک کننده

برج خنک کننده 

قطره گیر برج خنک کننده 

نازل برج خنک کننده 

پکینگ برج خنک کننده 

فن برج خنک کننده 

فن استک برج خنک کننده 

ورودی هوا برج خنک کننده 

قطعات پلیمری و فلزی 

قطعات فایبرگلاس 

نگهداری و تعمیرات برج خنک کننده

تعمیرات برج خنک کننده

عیب یابی برج خنک کننده

اقدامات ایمنی در برج خنک کننده

شرایط اضطراری در برج خنک کننده

عملکرد برج خنک کننده در زمستان

نگهداری برج خنک کننده در زمستان

نحوه خرید و قیمت ها

قیمت برج خنک کننده

خرید برج خنک کننده

قیمت پکینگ برج خنک کننده

شرکت های سازنده برج خنک کننده

نکات مهم خرید برج خنک کننده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x