جوش و برشکاری در برج خنک کننده

فهرست مطالب

شرکت دلتاتی بزرگترین و اولین تولید کننده برج خنک کننده کولینگ تاور در ایران و خاور میانه با داشتن بیش از صدها پروژه در ایران و خارج از کشور با داشتن دانش فنی بومی تولید برج خنک کننده یکی از مهمترین مرجع علمی مراکز آموزشی می باشد. این شرکت با داشتن بهترین متخصصان جوش و برشکاری در برج خنک کننده آماده هر گونه سفارش طراحی و تولید و ساخت برج خنک کننده می باشد.

جوش و برشکاری در برج خنک کننده

جوش و برشکاری در برج خنک کننده

همانطور که می دانید جوش و برشکاری در برج خنک کننده یکی از مشاغل پر زحمت و یکی از رشته ها می باشد. جوش و برشکاری در برج خنک کننده انواع مختلفی دارد که در تمام آنها باید نکات ایمنی را رعایت کرد تا از خطرات احتمالی در امان بود.

پوشش مناسب حین کار جوش و برشکاری در برج خنک کننده:

اقدامات ایمنی در جوشکاری برج خنک کننده

اقدامات ایمنی در جوشکاری برج خنک کننده

داشتن پوشش مناسب برای ایمنی در هنگام جوش برای محافظت از اشعه ماوراء بنفش ساطع شده از قوس جوش و برشکاری در برج خنک کننده خیلی موثر است. بدون لباس آستین دار شما دچار آفتاب سوختگی خواهید شد.

از کلاه های ایمنی با قابلیت تنظیم لنز استفاده کنید تا در هنگام انجام جوش و برشکاری در برج خنک کننده بدون آسیب رساندن به چشم، به راحتی مشاهده کنید که چه انجام می دهید. یکی دیگر از راه های حفاظت از چشم استفاده از عینک محافظ در زیر کلاه جوش و برشکاری در برج خنک کننده است.

چون امکان دارد قسمتی از فلز که پلیسه دارد به چشم شما اثابت کند. همچنین استفاده از دستکش برای محافظت از دستها ضروریست.

تمرین خوب جوش و برشکاری در برج خنک کننده 

در جوش و برشکاری در برج خنک کننده معمولا فقط به دنبال ایجاد یک خط مستقیم نیستیم. در عوض با انبر جوش و برشکاری در برج خنک کننده اتصالات حلقه ای شکل ایجاد کنید. در واقع به دنبال انجام یک حرکت دایره ای گسترده باشید. این امر موجب می شود جوش شما استحکام بیشتری داشته باشد.

با استفاده از این تکنیک شما یک خط جوش زیبا و بودن عیب خواهید داشت.

چند نکته وجود دارد که اگر قبل از اجرای جوش و برشکاری در برج خنک کننده به آنها توجه کنید می توان موفقیت خوبی داشته باشید.
سطح فلز خود را تمیز کنید. با استفاده از برس سیمی، سنباده و محصولات مناسب برای تمیز کاری این عمل را می توان انجام داد.

محلی را که تمیز کردید با یک بتونه بپوشانید. چراکه فلز را بعد از تمیز کاری روی زمین قرار می دهید که امکان دارد آلوده به گرد و غبار و محصولات خوردگی شود.
نوک الکترود را چک کنید که آلودگی نداشته باشد. این امر امکان دارد به تمیزی جوش شما آسیب برساند.

انتخاب الکترود مناسب جوش و برشکاری در برج خنک کننده:

جوشکاری در کولینگ تاور

جوشکاری در کولینگ تاور

برای انجام جوش و برشکاری در برج خنک کننده با توجه به نوع فلز باید الکترود با قطر مناسب انتخاب کنید. برای فلزات نازک از الکترود با قطر کم و نیز برای فلزات ضخیم، از الکترود با قطر زیاد استفاده کنید. همچنین دقت کنید جنس الکترود انتخابی با فلز جوش و برشکاری در برج خنک کننده شما مطابقت داشته باشد.

جوش و برشکاری در برج خنک کننده برای مثال اگر قصد جوش دادن آلومینیوم را دارید از الکترود آلومینیوم استفاده کنید.

سوراخ شدن فلز در حین جوش و برشکاری در برج خنک کننده:

این مشکل به جهت بالا بودن آمپر دستگاه می تواند باشد. بالا بودن آمپر می تواند باعث ایجاد گرمای بسیار بالا شده و فلز جوش شما را سوراخ کند. علت دیگر این مشکل می توان سرعت پایین تغذیه الکترود باشد.

گل نگرفتن جوش و یا آلوده شدن نوک انبر جوش به فلز:

در این مورد نیز امکان دارد که میزان ولتاژ کاری بالا و یا سرعت تغذیه الکترود پایین باشد. اگر فلز زیادی به نوک انبر شما می آمیزد نشانه انجام اشتباه فرآیند است.

لگد زدن انبر به جوش:

این مورد می توان در اثر ولتاژ بسیار پایین و سرعت تغذیه الکترود بسیار بالا باشد، رخ دهد. از نشانه های دیگر این مورد این است که جوش فقط در قسمت بالای اتصال می نشیند و شما به راحتی با انگشت می توان آن را بردارید. این نشانه ها بیان گر ایجاد یک جوش ضعیف است که حتما باید تعمیر شود.

به صدای جوش خود گوش دهید:

یک جوش خوب صدایی پایدار دارد که خیلی بالا و پایین نمی شود. صدایی شبیه به سرخ کردنی. برخی جوش ها که باید از آن ها پرهیز کنید صدایی شبیه به صدای بلند گاز یا فشفشه دارد. هریک از این ها بیان گر یک جوش با عیب و نقص است.

اگر شما مهارت کافی داشته باشید می توانید با گوش دادن به صدای یک جوش بگویید که آن خوب است یا مشکل دارد. همچنین می توانید در کنار این مطالب با  آموزش جوش و برشکاری در برج خنک کننده  مهارت خود را در جوش و برشکاری در برج خنک کننده بالا ببرید.

دقت بیشتر در جوش و برشکاری در برج خنک کننده بالای سر:

در جوش و برشکاری در برج خنک کننده بالای سر حساسیت ها بیشتر است قطرات فلز از حوضچه جوش ذر این حالت دیر تر از وضعیت قائم فرو می چکد جوش و برشکاری در برج خنک کننده بالای سر تقریبا به همان شیوه جوش و برشکاری در برج خنک کننده در وضعیت افقی است با این تفاوت که بلاید تا حد امکان حوضچه مذاب را کوچک نگه داشت.

در مواجه با برق زدگی چشم بایدچکار کنیم؟

نکات ایمنی در جوشکاری در کولینگ تاور

نکات ایمنی در جوشکاری در کولینگ تاور

در اولین قدم،باید چشمها رو خوب با آب بشورید، خشک کنید، و با پارچه اى تمیز بطور کامل چشمهاتون رو ببندید. براى حدود ٨-١٢ ساعت باید چشمها بطور کامل با پارچه بسته باشن، طوریکه هیچ نورى وارد چشم نشه!

اینکه برخى افراد فقط به یک اتاق تاریک میرن و استراحت میکنن فایده اى نداره! بلکه باید چشمها کامل با پارچه تمیز بسته بشه، بطوریکه فرد پلک هم نزنه! از یک مسکن قوى مثل استامینوفن کدئین یا ایبو بروفن حتما استفاده کنید! تا هم درد چشم کمتر بشه هم بتونید بخوابید!

(هر ۶ ساعت یک یا دو قرص) هر ۶ ساعت بانداژ چشم رو بردارید، ترشحات جمع شده رو پاک کنید و مجدد چشم رو با پارچه ببندید به هیچوجه از قطره هاى بى حس کننده چشم استفاده نکنید! بسیارى از بیماران بطور سرخود قطره ى (تتراکایین) رو از داروخانه میگیرن و توى چشم میریزن!

یا از شما بعنوان پزشک میخوان که براشون نسخه کنید! یادتون باشه نسخه کردن این قطره تتراکایین ممنوعه! وحتى پیگرد قانونى داره! این قطره فقط باید درمرکز درمانى،اونهم براى جراحیهاى چشم استفاده بشه! خطر بزرگ استفاده ازین قطره، سوراخ شدن قرنیه است!پس یادمون باشه که هنگام برق زدگى چشم،فقط چشمها رو ببندیم و مسکن بخوریم!

معمولا بعد از ١٢ساعت این مشکل برطرف میشه و عارضه خاصى بجا نمیذاره! اما استفاده از قطره تتراکائین،باعث آسیب جدى قرنیه میشه!

تهران، فشافویه، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار خیام ،خیابان مریم یک، پلاک 18

کد پستی:1834171538

☎️ 88867395 | 33167420-021

📞 09125376536 | 09126346551

☎️ 88867392 | 33180683-021

تجهیزات و قطعات برج خنک کننده

برج خنک کننده 

قطره گیر برج خنک کننده 

نازل برج خنک کننده 

پکینگ برج خنک کننده 

فن برج خنک کننده 

فن استک برج خنک کننده 

ورودی هوا برج خنک کننده 

قطعات پلیمری و فلزی 

قطعات فایبرگلاس 

نگهداری و تعمیرات برج خنک کننده

تعمیرات برج خنک کننده

عیب یابی برج خنک کننده

اقدامات ایمنی در برج خنک کننده

شرایط اضطراری در برج خنک کننده

عملکرد برج خنک کننده در زمستان

نگهداری برج خنک کننده در زمستان

نحوه خرید و قیمت ها

قیمت برج خنک کننده

خرید برج خنک کننده

قیمت پکینگ برج خنک کننده

شرکت های سازنده برج خنک کننده

نکات مهم خرید برج خنک کننده

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.